Jom Tengok... ♥

kehidupan yang hanya sederhana..
tinggal lah 8 sekeluarga disebuah teratak usang yang berada jauh di sudut kampung..
seorang lelaki tua yang selalu mengerah keringat untuk menyempurnakan hidup seorang wanita yang mempunyai enam orang cahaya mata..
seorang lelaki berbadan tegap dan sasa, mempunyai warna kulit yang putih dan sangat di gilai oleh kaum Hawa yang memandangnya. Namun, ada satu kekurangan yang tertutup di sebalik kesempurnaan wajahnya. dia lah abangku yang hanya duduk goyang kaki di rumah.
seorang perempuan cantik berkulit putih gebu dan mempunyai susuk tubuh yang menarik sangat mudah melenting orangnya. dia lah kakak yang selalu memberi ku semangat untuk terus memperjuangkan peluang untuk memperoleh kejayaan.. seorang adik perempuan dan dua adik lelaki yang menjadi harapan kepada kedua orang tua ku.Namun, seorang daripada dua adik lelaki ku tidak mampu untuk menunaikan impian kedua orang tua ku untuk melihat dia berjaya ke menara gading. walau bagaimanapun Abah & Umi masih punya 3 anak yang masih ada peluang untuk menyempurnakan impian mereka. Dengan izin Allah dan usaha yang aku dan adik2ku berikan impian mereka akan tercapai..INSYAALLAH Amin....